Najczęściej zadawane pytania
1. Czy w mojej okolicy realizowane są dostawy gazu w butlach Gaspol?
Wpisz na zamówgaz.pl kod pocztowy miejscowości, do której chcesz zamówić gaz i sprawdź czy w Twojej okolicy realizujemy zamówienia internetowe. W części miejscowości dostawy realizowane są codziennie, w innych w określone dni tygodnia. Jeśli w Twojej miejscowości nie dostarczamy gazu bezpośrednio do domu, to możesz:
- kupić gaz w butli w jednym z najbliższych punktów wymiany butli. Listę naszych dystrybutorów znajdziesz na zamowgaz.pl/punkty-wymiany-butli
- zadzwonić pod numer 19919 i dowiedzieć się, czy są inne możliwości zamówienia dostawy.
2. Po wpisaniu kodu otrzymałem komunikat „W twojej lokalizacji nie realizujemy dostaw”. Co robić?
Jeśli dany kod pocztowy nie został odnaleziony w bazie lokalizacji objętych dostawą internetową, możesz:
- kupić gaz w butli w jednym z punktów wymiany butli Gaspol. Listę naszych dystrybutorów znajdziesz na zamowgaz.pl/punkty-wymiany-butli
- zadzwonić pod numer 19919 i dowiedzieć się, czy są inne możliwości zamówienia dostawy.
3. Ile kosztuje gaz w butli?
Cena gazu różni się regionalnie i zmienia się zależnie od zmian cen surowca i kosztów transportu. Zadzwoń pod numer 19 919, jeśli chcesz poznać aktualną cenę gazu w dostawie w Twojej lokalizacji.
4. Jakie są warunki płatności?
Płatność za zamówiony gaz odbywa się gotówką, bezpośrednio u kierowcy realizującego dostawę. Potwierdzenie sprzedaży stanowić będzie paragon lub (dla firm) faktura VAT wydrukowane przez Kierowcę.
5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Gaz możemy dostarczyć nawet następnego dnia roboczego, o ile w danej lokalizacji harmonogram dostaw przewiduje dostawy w tym dniu. Możesz też zaplanować dostawę i zamówić ją z wyprzedzeniem do 1 miesiąca. Dodatkowo w formularzu można określić preferowane godziny dostaw, spośród przedziałów czasowych 8-12, 12-16 lub 16-19. Mail, który otrzymasz z potwierdzeniem złożenia zamówienia, oznacza przekazanie zlecenia do kierowcy, który będzie realizować dostawę w określonym przez Ciebie terminie.
6. Czy można złożyć zamówienie na dziś?
Formularz internetowy pozwala złożyć zamówienie najwcześniej na kolejny dostępny dzień roboczy. Jeśli jednak dla Twojej lokalizacji jest informacja o dostępności kierowców w każdym dniu tygodnia, w pełnym przedziale godzin, zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem 19919, gdzie można złożyć zamówienie również na bieżący dzień.
7. Nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia. Co robić?
Prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem 19919, nasi specjaliści zweryfikują zamówienie i potwierdzą termin dostawy.
8. Nie mam butli na wymianę, czy mogę zamówić dostawę?
Wypełniając formularz zamówienia, zaznacz „Nie” przy pytaniu „Mam butlę na wymianę”. Podczas dostawy kierowca podpisze z Tobą „Umowę użyczenia butli” i pobierze kaucję za użyczoną butlę w wysokości 100 zł. W przypadku oddania butli i rozwiązania umowy użyczenia, kaucja zostanie zwrócona.
9. Czy kierowca może nie zrealizować dostawy?
Gaspol dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dotęp do usługi bezpośredniej dostawy gazu w butlach do Klientów w całym kraju w możliwie szerokim zakresie godzin.
Możliwość bezpośredniej dostawy gazu jest uzależniona od dostępności kierowcy na terenie, na którym ma być realizowana usługa oraz od możliwości zrealizowania tej dostawy w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami. W przypadku czasowego braku dostępności kierowcy (np. choroba lub awaria pojazdu) lub braku możliwości realizacji dostawy w sposób zgodny z przepisami prawa GASPOL zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji usługi lub zaproponowania innego terminu dostawy, o czym niezwłocznie klient zostanie poinformowany.
Informacja zawarta na stronie zamowgaz.pl nie stanowi oferty, lecz stanowi jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny.