Najczęściej zadawane pytania

1. Czy w mojej okolicy realizowane są dostawy gazu w butlach Gaspol?

Wpisz na zamówgaz.pl kod pocztowy miejscowości, do której chcesz zamówić gaz i sprawdź czy w Twojej okolicy realizujemy zamówienia internetowe. W części miejscowości dostawy realizowane są codziennie, w innych w określone dni tygodnia. Jeśli w Twojej miejscowości nie dostarczamy gazu bezpośrednio do domu, to możesz:

  • kupić gaz w butli w jednym z najbliższych punktów wymiany butli. Listę naszych dystrybutorów znajdziesz na zamowgaz.pl/punkty-wymiany-butli
  • zadzwonić pod numer 19919 i dowiedzieć się, czy są inne możliwości zamówienia dostawy.

 

2. Po wpisaniu kodu otrzymałem komunikat „W twojej lokalizacji nie realizujemy dostaw”. Co robić?

Jeśli dany kod pocztowy nie został odnaleziony w bazie lokalizacji objętych dostawą internetową, możesz:

  • kupić gaz w butli w jednym z punktów wymiany butli Gaspol. Listę naszych dystrybutorów znajdziesz na zamowgaz.pl/punkty-wymiany-butli
  • zadzwonić pod numer 19919 i dowiedzieć się, czy są inne możliwości zamówienia dostawy.

 

3. Ile kosztuje gaz w butli?

Cena gazu różni się regionalnie i zmienia się zależnie od zmian cen surowca i kosztów transportu. Zadzwoń pod numer 19 919, jeśli chcesz poznać aktualną cenę gazu w dostawie w Twojej lokalizacji.

4. Jakie są warunki płatności?

Płatność za zamówiony gaz odbywa się gotówką, bezpośrednio u kierowcy realizującego dostawę. Potwierdzenie sprzedaży stanowić będzie paragon lub (dla firm) faktura VAT wydrukowane przez Kierowcę.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Gaz możemy dostarczyć nawet następnego dnia roboczego, o ile w danej lokalizacji harmonogram dostaw przewiduje dostawy w tym dniu. Możesz też zaplanować dostawę i zamówić ją z wyprzedzeniem do 1 miesiąca. Dodatkowo w formularzu można określić preferowane godziny dostaw, spośród przedziałów czasowych 8-12, 12-16 lub 16-19. Mail, który otrzymasz z potwierdzeniem złożenia zamówienia, oznacza przekazanie zlecenia do kierowcy, który będzie realizować dostawę w określonym przez Ciebie terminie.

6. Czy można złożyć zamówienie na dziś?

Formularz internetowy pozwala złożyć zamówienie najwcześniej na kolejny dostępny dzień roboczy. Jeśli jednak dla Twojej lokalizacji jest informacja o dostępności kierowców w każdym dniu tygodnia, w pełnym przedziale godzin, zapraszamy do kontaktu telefonicznego z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem 19919, gdzie można złożyć zamówienie również na bieżący dzień.

7. Nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia. Co robić?

Prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem 19919, nasi specjaliści zweryfikują zamówienie i potwierdzą termin dostawy.

8. Nie mam butli na wymianę, czy mogę zamówić dostawę?

Nie. Do przyjęcia zamówienia wymagana jest pusta butla do wymiany.

9. Czy kierowca może nie zrealizować dostawy?

Gaspol dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dotęp do usługi bezpośredniej dostawy gazu w butlach do Klientów w całym kraju w możliwie szerokim zakresie godzin.

Możliwość bezpośredniej dostawy gazu jest uzależniona od dostępności kierowcy na terenie, na którym ma być realizowana usługa oraz od możliwości zrealizowania tej dostawy w sposób bezpieczny i zgodny z przepisami. W przypadku czasowego braku dostępności kierowcy (np. choroba lub awaria pojazdu) lub braku możliwości realizacji dostawy w sposób zgodny z przepisami prawa GASPOL zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji usługi  lub zaproponowania innego terminu dostawy, o czym niezwłocznie klient zostanie poinformowany.

Informacja zawarta na stronie zamowgaz.pl nie stanowi oferty, lecz stanowi jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny.